pátek 14. listopadu 2014

V hlavní roli listí na žluto :-)


Už spoustu let se chystám na podzimní focení.Nejdřív jsem chtěla fotky mně a drahého, brouzdající se spadaným listím.Předsvatební.Nevyšlo to.Moc práce.Pak jsem chtěla "břichaté fotky",když jsem očekávala příchod Viláska.Nevyšlo to.Moc velké břicho, moc kilo nahoře.Hnusila jsem sama sobě natolik, že nějaké předvádění se před objektivem bylo poslední, co bych si přála.Pak jsem chtěla fotky k jeho prvním narozeninám.(Říjňáček Ideál) Vyšlo to!!! Díky Radane!

Takže Jednu podzimní fotku mám!Jupíííí!:-) Ale...

zdroj: pinterest.com
zdroj: pinterest.com

od té doby jsme se rozrostli o dalšího člena.Opět pár podzimů propásli a tak...Půjdeme na to.Letos už to dáme!Tady jsem si dovolila předvést pár, pro mně překrásných inspirativních fotek z mého Zdrojevšehomíra- Pinterestu .Takhle nějak.Uvidíme jak se to povede.Určitě se pochlubím :-)
zdroj: pinterest.com


zdroj: pinterest.com










Žádné komentáře:

Okomentovat